اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۳۸۶۰
بازیکن سابق استقلال هر هفته هم گل می‌زند هم گل می‌سازد
پیکان با یک پیروزی درخشان در نقش جهان شگفتی ساز هفته نوزدهم لیگ بود.
۱۷:۳۶ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
وانانیوز|

پیکان یک باشگاه قدیمی است که با توجه به موقعیت جغرافیایی حضور در پایتخت و با امکانات سطح بالا گزینه مناسبی برای بازیکنان و مربیان است که به دلایل شخصی تمایل به خروج از تهران ندارند. پیکان با همین امکان در سال‌های اخیر همواره بازیکنان و مربیان بزرگی داشته که سابقه ملی یا حضور در تیم‌های بزرگ را داشته‌اند. پیکان این فصل با رسول خطیبی استارت زد و از هفته یازدهم رضا عنایتی جای او را گرفت.

پیکان بعد از ۸ بازی این هفته توانست طلسم نبردن را شکسته و در اصفهان سپاهان را ۳-۲ شکست دهد. پیکان گل اول را خیلی زود خورد اما دو بار از حریف پیش افتاد و در این نمایش درخشان دو ستاره بزرگ داشت؛ در مورد محمد حسین فلاح جوان در جای دیگر باید نوشت، او که در این بازی دبل کرد اما نقش مهم‌تر را علی قربانی بر عهده داشت.

بازیکن سابق استقلال که روزگاری پیراهن همین سپاهان را هم به تن داشت. بازیکنی که به لیگ آذربایجان رفت و حتی بازی برای تیم ملی این کشور را هم پذیرفت. قربانی فصل قبل پس از سال‌ها به لیگ برتر برگشت اما در فولاد به شدت ناکام بود. وقتی در نیم فصل به عنوان خرید تازه به پیکان پیوست، خیلی ها نسبت به او خوشبین نبودند اما علی قربانی این هفته‌ها در نقش ناجی پیکان ظاهر شده است.

هفته پیش برابر صنعت نفت آبادان دوباره پیکان با یک گل زود هنگام عقب افتاد اما علی قربانی یک گل زد و یک گل ساخت تا پیکان در آستانه اولین برد قرار گیرد. البته با گل ثانیه های آخر صنعت نفت این اتفاق رخ نداد ولی این هفته برابر سپاهان رخ داد.

البته که در این مسابقه و روی گل‌ها پیام نیازمند مقصر بود، البته که سپاهان فرصت‌های خوب بسیاری را از دست داد، اما در نهایت این نتیجه است که در فوتبال می‌ماند و علی قربانی این نتیجه را رقم زد!

 

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیکان علی قربانی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری